PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Çok fazla model denemesi!



sunepe
02.Temmuz.2011, 00:36
Arkadaşlar modeli unuttum ve çok fazla deneyince böyle bir problem oluştu. Nasıl giderebilirim. tuşları açamıyorum benden google kullanıcı adı şifre istiyor. telefonu bugun aldım. ilk günden bozdum yaq pff... :)

Bilal Akgunduz
02.Temmuz.2011, 09:35
Modelden kastınız nedir anlayamadım.

sunepe
02.Temmuz.2011, 20:58
olayı çözdüm arkadaşlar. Ses kısma tuşu + Arama cevaplama tuşu + Telefon açma tuşu bu üçlü kombinasyona bastığınızda reboot modunda acılıyor orada iken menü tuşuna basıyorsunuz sonra ilk haline geliyor telefon böylelikle atlattım ben. ilgilendiğiniz için teşekkür ederm sayın Akgündüz.

huseyin74
27.Kasım.2011, 08:58
arkadaşlar merhaba aynı sorunu bende yaşıyorum ama tarif ettiğin üçlü kombinasyonu ben denedim ama işe yaramadı
benim telefonum samsung 5700 açaba bu model için farklı bir kombinasyon mu var. şu an telefonumu kullanamıyorum. benden gmail hesabımı ve parola istiyor.
konu ile ilgili yardımcı olmanızı bekliyorum.

thunderbyte
27.Kasım.2011, 18:40
aynı sıkıntı bende de var :(( daha dün aldım.... eşim model denemesi yaparken kitledi... Samsung Galaxy ACE S5830 modeli Gingerbread 2.3.3 arkadaşın yaptığı gibi o kombinasyonu denedim fakat emergency Dload Mode (ARM9 mode) yazio bi köşede .. ortada da samsun simsiyah ekran başka bişey yok... yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.. hakkaten 2 günde telefonu hallettik...

thunderbyte
27.Kasım.2011, 18:42
umarım aktif bir sitedir burası da güzel paylaşımlar dostluklar kurarız ben bilgisayarcıyım herhangi bi sıkıntı durumunda elimden geldiğince her konuda yardımcı olmaya hazırım.. ilgilenecek arkadaşa da şimdiden çok teşekkürler ^^

Bilal Akgunduz
28.Kasım.2011, 18:38
aynı sıkıntı bende de var :(( daha dün aldım.... eşim model denemesi yaparken kitledi... Samsung Galaxy ACE S5830 modeli Gingerbread 2.3.3 arkadaşın yaptığı gibi o kombinasyonu denedim fakat emergency Dload Mode (ARM9 mode) yazio bi köşede .. ortada da samsun simsiyah ekran başka bişey yok... yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.. hakkaten 2 günde telefonu hallettik...
Cihaza aşağıdaki konudan Orjinal yazılım yüklemeyi deneyin.

http://forum.andronova.net/showthread.php?19-FIRMWARE-Samsung-Galaxy-Ace-i%E7in-G%FCncel-Firmware-Dosyalar%FD-ve-Kurulum-Detaylar%FD

kubilay8182
15.Mart.2012, 11:04
n 7000 kullanıyorum arkadaşlar saulsun ekran kilidini açmaya çalışmışlar 2 gündür kullanamıyorum bir çözüm bulamadım ne tavsiye edersiniz
çok fazla medel denemesi!

Bilal Akgunduz
15.Mart.2012, 14:03
n 7000 kullanıyorum arkadaşlar saulsun ekran kilidini açmaya çalışmışlar 2 gündür kullanamıyorum bir çözüm bulamadım ne tavsiye edersiniz
çok fazla medel denemesi!

Yukarıdaki yazılım yükleme konusunu deneyiniz.

Aurora
21.Mart.2012, 19:02
olayı çözdüm arkadaşlar. Ses kısma tuşu + Arama cevaplama tuşu + Telefon açma tuşu bu üçlü kombinasyona bastığınızda reboot modunda acılıyor orada iken menü tuşuna basıyorsunuz sonra ilk haline geliyor telefon böylelikle atlattım ben. ilgilendiğiniz için teşekkür ederm sayın Akgündüz.

bu yöntem hiçbir işe yaramıyor. acil yardımcı olur musunuz??????????

mozug
21.Mart.2012, 19:07
Yeni baslayanlar icin bilgileri okuyun , hemen cozume ulasirsiniz.

Galaxy S Plus using Tapatalk

pburkp
12.Haziran.2012, 17:59
Ya bendede Aynı Sorun Var Yardım Edin Yaa (Samsung Galaxy Fit S5670):mad:

gunes24
11.Ağustos.2012, 00:06
gardaşş bunun resetten başka yontemı yokmu ıcındekı rehberımız ve fotoğraflar gıdecekmı ılla ?
gmail açtım gırdım kabul etmedı ?

badboys_1907
06.Kasım.2012, 00:35
merhaba bende samsung galaxy s gt i9003 var çok fazla model denemesi yazıyor ve google hesabı istiyor ama tefonun google hesabını bilmiyorm Ses kısma tuşu + Arama cevaplama tuşu + Telefon açma yaptığında dowloading yazısı çıkıyor ve hiç bir şey yapmıyor yardımcı olursanız sevinirim