Arama:

Type: Mesajlar; Üyelerimiz: galaxy y; Aranan Kelime:

Arama: Arama işlemi Toplam 0.02 Saniye sürmüştür.

  1. Cevap
    6
    Görüntüleme
    3,023

    peki ne yapıcam şimdi tel çöp mü elimde...

    peki ne yapıcam şimdi tel çöp mü elimde telefoncuda olan hertürlü box var evimde bunu nasıl yapıcam
  2. Cevap
    6
    Görüntüleme
    3,023

    onuda denedik secili ağ yok hatasi veriyor. Baska...

    onuda denedik secili ağ yok hatasi veriyor. Baska bi kaynakta calisan bir s3 neonun efssini kopyala buna yapistir diye bir konu var bu ise yararmi yarasa bile kopyaladigim telefonun imeisi calinmis...
  3. Cevap
    6
    Görüntüleme
    3,023

    S3 neo ağda kayıtlı değil sorunu

    merhaba elimde yurtdışından gelme s3 neo var imei değiştirme yap dediler bizde spt box la reset default efs ve ardından imei repairle yeni imei attım ama hala sorun devam ediyor imei yazılı gözüküyo....
  4. Cevap
    0
    Görüntüleme
    841

    CIFT SIM Lİ TELEFONA TEK SIM romu uyar mi

    Arkadaslar telefonum htc desire x dual sim aralarinda hicbir donanim farki olmayan tek sim modeline ait rom lar benim tefonumda calisir mi(ikinci hat yeri calismasa da olur)
  5. Konu: Htc desire x

    Son yazan galaxy y
    Cevap
    2
    Görüntüleme
    1,080

    Evet arkadasim aciklaman icin tesekkur ederim....

    Evet arkadasim aciklaman icin tesekkur ederim. Ama bu durum yinede kafama takiliyor gerci hic kapatmadim gerekte duymadim ama bunu halletsem iyi olacak sonucta kapanir telefon bu internette stock...
  6. Konu: Htc desire x

    Son yazan galaxy y
    Cevap
    2
    Görüntüleme
    1,080

    Htc desire x

    arkadaşlar telefonum a rom denedim oldu ama telefonum açılırken biraz gecikme yaşıyor bunu nasıl eski stabil haline getirebilirim yani bana stock rom bulabilecek var mı (desire x dual sim)
  7. Cevap
    5
    Görüntüleme
    7,127

    gerçekten ya adamlar yazmış cihaz öldü diye ...

    gerçekten ya adamlar yazmış cihaz öldü diye bende sazan gibi okumadan atladım
  8. Cevap
    5
    Görüntüleme
    7,127

    ya cahillik işte bi yardım etsen stock a nasıl...

    ya cahillik işte bi yardım etsen stock a nasıl dönecem
  9. Cevap
    5
    Görüntüleme
    7,127

    konu linki derken anlamadım eğer rom yüklediğim...

    konu linki derken anlamadım
    eğer rom yüklediğim siteyi kastediyosan bu http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2610162
  10. Cevap
    5
    Görüntüleme
    7,127

    BİR EL ATIN ŞU DESİRE X' e

    arkadaşlar telefonuma rom denemesinden sonra telefonum gayet rahat bir şekilde çalışıyor.tüm işlevlerini kullanabiliyorum ama gelgör ki şöyle bir sorun var telefonu kapatınca en az 2 saat beklemem...
  11. Konu: HTC Desire X!!!

    Son yazan galaxy y
    Cevap
    0
    Görüntüleme
    1,485

    HTC Desire X!!!

    arkadaşlar elimde desire x sual sim var bu telefon clash of clans oyununu oynatırken kasma yapıyor bunun nedeni ne olabilir gpu da desem yeni iyi bir gpu, cpu desek oda iyi kıytırık maxiplus5...
  12. Konu: Htc Desire X!!!

    Son yazan galaxy y
    Cevap
    5
    Görüntüleme
    2,217

    şimdi ne yapmalıyım kıytırık maxiplus5 intouch2...

    şimdi ne yapmalıyım kıytırık maxiplus5 intouch2 ace2 felan bu oyunu rahat sıfır kasma çalıştırabiliyorlarda desire x neden çaılştırmasın
  13. Konu: Htc Desire X!!!

    Son yazan galaxy y
    Cevap
    5
    Görüntüleme
    2,217

    Sadece o oyunda anlamadim gitti bu soruna cok...

    Sadece o oyunda anlamadim gitti bu soruna cok takilmiyorum ama oyunda klavye 30 saniye sonra aciliyo
  14. Konu: Htc Desire X!!!

    Son yazan galaxy y
    Cevap
    5
    Görüntüleme
    2,217

    Htc Desire X!!!

    Arkadaşlar htc desire x sahibiyim konuyu yanlış yere açtım özür dilerim. Ama benim bolumum yok sadece şunu soracağım bu telefonun donanımı bayağı iyi ama bu telefon clash of clans oyununu oynatirken...
  15. Cevap
    8
    Görüntüleme
    1,922

    açık senkronize arka plan veri hepsi açık ve...

    açık senkronize arka plan veri hepsi açık ve olayı çözdüm sorun facebook uygulamasında bir düşündüm facebook güncellendikçe telefonum eski olduğuy için bu güncellemelere yetemiyo galiba dedim ve zor...
  16. Cevap
    8
    Görüntüleme
    1,922

    fast for facebook beta yı diyosun galiba denicem

    fast for facebook beta yı diyosun galiba denicem
  17. Cevap
    8
    Görüntüleme
    1,922

    arkadaşım factory reset olsaydı ooo ben çok fazla...

    arkadaşım factory reset olsaydı ooo ben çok fazla rom kuruyorum haftada 2-3 tane yani telefondan bi 100 rom geçmiştir acaba telefon bozuldu mu dicem ama başka uygulamalar gelmez di rom dan kaynaklı...
  18. Cevap
    8
    Görüntüleme
    1,922

    yok arkadaşım yok veri temizleme silip tekrar...

    yok arkadaşım yok veri temizleme silip tekrar yükleme hiçbiri fayda etmiyor
  19. Cevap
    8
    Görüntüleme
    1,922

    Facebook bildirimler gelmiyor!!!(bir çözüm artık :(

    galaxy y telefonuma facebook bildirimleri gelmiyor sadece simgenin üzerine 1 yazıyor whatsapp twitter , instagram bu gibi uygulamalar sorunsuz iletiyor facebook iletmiyor çok sıkıldım artık bir çözüm...
  20. Cevap
    0
    Görüntüleme
    1,757

    Facebook uygulaması bildirimler telefona gelmiyor!!!

    Arkadaşlar lütfen yardım edin bıktım artık facebook ve fa. messenger deki bildirimler telefona düşmüyor nedir bunun sorunu :(
  21. Cevap
    0
    Görüntüleme
    1,677

    Sayfayı kaydırınca tutamiyorum

    Arkadaslar xxlk3 roma gectim(xxlf1 den) hersey stabil bir tek uzun bir sayfayi muzikler dosyalarim pdf vb. Hizli kaydırınca dokundugumda durmuyor stock tami sorun var acaba ???

    GT-S5360 cihazımdan...
  22. Konu: Windows 8!!!

    Son yazan galaxy y
    Cevap
    1
    Görüntüleme
    2,249

    Windows 8!!!

    ARKADAŞLAR http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1910195&highlight=wp bu rom windows 8 romu türkçe mi ve ya türkçe windows 8 rom varmı bildiğiniz?
  23. Cevap
    52
    Görüntüleme
    28,754

    harbi ya :D

    harbi ya :D
  24. Cevap
    52
    Görüntüleme
    28,754

    stock rom kuruluyken yapılmayacak mı notmal rom...

    stock rom kuruluyken yapılmayacak mı notmal rom da olur diyosun
  25. Cevap
    52
    Görüntüleme
    28,754

    9246kardeş herşey tamam ama restor yaparken böyle...

    9246kardeş herşey tamam ama restor yaparken böyle oluyo restore yapmıyo
Toplam 71 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 1 2 3
yayın hakları
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.

Sitenin adı bildirilerek, ve yazıya link verilerek alıntı yapılabilir. Alıntı yapılan yazının altında, belirgin bir şekilde kaynak olarak “Andronova Forum” ve yazının kendi bağlantı linkinin yer alması gerekmektedir. Herhangi bir yazının izinsiz tamamen veya kısmen kopyalanması durumunda hukuki işlem yapılacaktır. Müşteri hizmetleri 2018

Reklam Gizlilik Politikası
Bizi Takip Edin