Toplam 10 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Whatsapp mesaj sorunu

  1. #1
    Yeni Android
    Üyelik tarihi
    25.Mayıs.2011
    Mesajlar
    15
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    Whatsapp mesaj sorunu

    Arkadaşlar 3 gün önce whatsapp uygulamasını telefonuma yükledim.Fakat daha önce kullandığım halde bu sefer programı kullanamadım ve sildim.Kurulum sırasında telefon numarasını yazdığımızda eskiden bi ko gelirdi.Bu kez "desteklenmeyen içerik" mesaj geldi.Ve programı silmeme rağmen saat bası bu mesaj geliyo.Artık sinir bozucu bi hal aldı.
    Bu mesajlardan nasıl kurtulabilirim bilgisi olan varmı?

  2. #2

    Üyelik tarihi
    09.Haziran.2011
    Mesajlar
    1
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    RE: Whatsapp mesaj sorunu

    Alıntı klark Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar 3 gün önce whatsapp uygulamasını telefonuma yükledim.Fakat daha önce kullandığım halde bu sefer programı kullanamadım ve sildim.Kurulum sırasında telefon numarasını yazdığımızda eskiden bi ko gelirdi.Bu kez "desteklenmeyen içerik" mesaj geldi.Ve programı silmeme rağmen saat bası bu mesaj geliyo.Artık sinir bozucu bi hal aldı.
    Bu mesajlardan nasıl kurtulabilirim bilgisi olan varmı?

  3. #3

    Üyelik tarihi
    30.Ocak.2011
    Mesajlar
    1
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    RE: Whatsapp mesaj sorunu

    Alıntı klark Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar 3 gün önce whatsapp uygulamasını telefonuma yükledim.Fakat daha önce kullandığım halde bu sefer programı kullanamadım ve sildim.Kurulum sırasında telefon numarasını yazdığımızda eskiden bi ko gelirdi.Bu kez "desteklenmeyen içerik" mesaj geldi.Ve programı silmeme rağmen saat bası bu mesaj geliyo.Artık sinir bozucu bi hal aldı.
    Bu mesajlardan nasıl kurtulabilirim bilgisi olan varmı?

  4. #4

    Üyelik tarihi
    02.Ekim.2010
    Mesajlar
    0
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    RE: Whatsapp mesaj sorunu

    arkadaşlar aynı sorun bendede var. gece sabaha kadar bi sürü desteklenmeye içerik diye mesaj geldi. yokmu bu sorunun bi çözümü?

  5. #5

    Üyelik tarihi
    25.Haziran.2011
    Mesajlar
    2
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    RE: Whatsapp mesaj sorunu

    evet arkadaşlar bendede 10 dk bir mesaj geliyor ve acayip sinir bozucu bir hal aldı. bu mesaj niye geliyor, kimden geliyor anlamadım.

  6. #6
    Misafir

    RE: Whatsapp mesaj sorunu

    belki virus trojan tarzi bise girmistir telefona programla beraber

  7. #7

    Üyelik tarihi
    25.Haziran.2011
    Mesajlar
    2
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    RE: Whatsapp mesaj sorunu

    Alıntı hardrock Nickli Üyeden Alıntı
    belki virus trojan tarzi bise girmistir telefona programla beraber
    olabilir o yüzden fabrika ayarlarına dön dedim. bir işe yaramadı. sanırım samsung yetkili servise götürmek gerekiyormuş

  8. #8

    Üyelik tarihi
    22.Şubat.2011
    Mesajlar
    1
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    RE: Whatsapp mesaj sorunu

    bana sürekli null diye bi mesaj geliyor telefonuma gelen bazı mesajlarda engelleniyor. hattı başka telefona takıyorum yine sorun devam ediyor. turkcell i aradım biz birşey yapamayız dendi yarın samsung u arıcam hayırlısı olsun bakalım ne olacak. bu sorunları yazan arkadaşlar olayı çözmüşlerse bizimle de paylaşsınlar lütfen. saygılarr..

  9. #9

    Üyelik tarihi
    17.Ağustos.2011
    Mesajlar
    1
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    RE: Whatsapp mesaj sorunu

    Arkadaslar whatsap dan kaynakli sacma bir mesaj aliyoruz bence ayni sorun bendede var tkcell kullanicisiyim onlar halledemediler hatta saka gibi mesaj kisitlasak dediler (gelen ve giden mesajlari alamama gonderememek) yani cozum yok, samsung servisine yonlendirdiler onlarda format attirdi yine sorun duzelmedi ne yapicam bilmiyorum cok sinir bozucu ve can sikici bir durum! Hatti baska telefona takip bu telefona baska hat akicam soun hatta mi telefondami onu bile anlamis degilim? bu sikintiyi cozen yada cozmeyi bilen varsa yardimci olursa sevinirim! ! Mesela ilk konuyu acan arkadas problemi nasil cozdu yoksa hala devam ediyor mu?

  10. #10

    Üyelik tarihi
    30.Eylül.2011
    Mesajlar
    1
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    RE: Whatsapp mesaj sorunu

    samsung galaxv 5 i5503 model telefon var.
    bana sürekli null diye bi mesaj geliyor telefonuma gelen bazı mesajlarda engelleniyor. hattı başka telefona takıyorum yine sorun devam ediyor. turkcell i aradım biz birşey yapamayız dendi yarın samsung u arıcam hayırlısı olsun bakalım ne olacak. bu sorunları yazan arkadaşlar olayı çözmüşlerse bizimle de paylaşsınlar lütfen. saygılarr..
    [/quote]


Benzer Konular

  1. Memes Live Wallpaper
    Konu Sahibi tokayto Forum Wallpaper [Duvar Kağıdı]
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 05.Kasım.2012, 17:56
  2. Pc bağlantı sorunu
    Konu Sahibi midas_1903 Forum Samsung Galaxy S Plus i9001 Teknik Destek
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 17.Haziran.2012, 23:50
  3. .mtz dosyası açma ?
    Konu Sahibi nacnasah Forum Yazılımsal Sorularınız
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 30.Nisan.2012, 17:11
  4. Wolf Toss v1.1
    Konu Sahibi alikelle Forum Android Uygulama ve Oyun
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 11.Aralık.2011, 08:48
  5. Htc Desire Market Sorunu
    Konu Sahibi alperen81 Forum Yazılımsal Sorularınız
    Cevap: 16
    Son Mesaj : 11.Mayıs.2011, 14:25

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
yayın hakları
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.

Sitenin adı bildirilerek, ve yazıya link verilerek alıntı yapılabilir. Alıntı yapılan yazının altında, belirgin bir şekilde kaynak olarak “Andronova Forum” ve yazının kendi bağlantı linkinin yer alması gerekmektedir. Herhangi bir yazının izinsiz tamamen veya kısmen kopyalanması durumunda hukuki işlem yapılacaktır. Müşteri hizmetleri 2018

Reklam Gizlilik Politikası
Bizi Takip Edin