Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 123 ... SonuncuSonuncu
Toplam 32 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: [HATA] HTC Desire HD için 131 Kimlik Hatasının Çözümü

  1. #1
    Gold Üye® Bilal Akgunduz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24.Mart.2011
    Mesajlar
    10,171
    Ettiği Teşekkür
    328
    618 mesaja 2,390 teşekkür aldı

    Question [HATA] HTC Desire HD için 131 Kimlik Hatasının Çözümü

    HTC'nin yayınladığı ROM Güncelleme Programları (RUU - ROM Update Utility) yükleme işlemleri sırasında bazı hatalar sebebiyle düzgün kurulamayabiliyor. Bu hatalardan en çok karşılaşılanı ERROR 131 Customer ID'dir. Cihazınızın operatör ürün olması gibi sebeplerden ötürü alınan bu hatanın çözümü; SuperCID işlemlerini gerçekleştirmekle mümkün oluyor.

    DİKKAT: Yapacağınız işlemler bir takım yazılımsal riskler taşımaktadır. İşlemler ve işlemler sonrası oluşabilecek bozukluklardan bizler sorumlu değiliz.

    İşlemlere başlamadan önce aşağıdaki gereksinimleri yerine getirmelisiniz;

    • Visionary uygulamasını buradan *****in.
    • SuperCID işlemini gerçekleştirecek olan programı buradan *****in.
    • HTC Sync programını buradan *****in.


    Gerekli dosyaları *****dikten sonra aşağıdaki yükleme işlemlerine başlayabilirsiniz.

    NOT: İşlemlere başlayabilmek için Build versiyonunuzun 1.72.405.3 altı olması gerekiyor. En fazla 1.32.405.6 olabilir. RUU yüklemek ve Downgrade yapabilmek için buradaki forum konumuzu ziyaret edin.

    Radio S-OFF - SuperCID - SIMUnlock İşlemleri

    1. Visionary uygulamasını SD kartınıza atın. Herhangi bir dosya yöneticisi uygulama ya da; Android SDK'si tools klasörüne atıp, USB debugging özelliği aktifken USB ile bilgisayara bağlayın ve "adb install dosyaismi.apk" komutu ile yükleyin.

    2. Uygulamayı yükledikten sonra açın. Menüdeki seçeneklerden sırasıyla "Temproot now" ve "Attempt Permroot now" uygulayın. Bu işlemleri yaparken USB Debugging özelliğinin açık olduğundan emin olun.

    3. Cihazınızın yeniden başlatılana kadar bekleyin. Cihazınızı USB kablosu ile bilgisayara bağlayın.

    4. USB Debugging özelliğini aktifleştirin ve USB Storage özelliği ile cihazınızı bilgisayara depolama birimi olarak tanıtmayın.

    5. HTC Sync programı sayesinde cihazınızın USB Driver'larının yüklendiğinden emin olun.

    6. İndirdiğiniz SuperCID işlemlerini gerçekleştirecek olan programı çalıştırın. (Vista ve Windows 7 için sağ tıklayıp yönetici olarak başlatın.)

    7. Açılan program penceresindeki ilk seçeneği seçin ve "Do it!" butonuna basın.

    8. İşlemler 1-5 dakika kadar sürebilir. Program üzerinde "Done" yazısını gördüğünüzde, cihazınızı Bootloader modunda başlatıp en üst satırda S-OFF yazdığından emin olun.

    S-ON İşlemleri

    2.1. Cihazınızı servise götürmeniz gerektiğinde ise garantinizin iptal olmaması için S-ON yapmanız gerekir.

    2.2 Bunun için cihazınızda orjinal ROM yüklü olmalı. RUU dosyaları forumumuzda mevcuttur.

    2.3 S-ON işlemlerine Visionary uygulaması üzerinden Temproot yaparak başlayın.

    2.4 Daha sonra *****diğinizi SuperCID işlemlerini gerçekleştiren program üzerindeki en alt seçenek olan "Stock CID"'i işaretleyin.

    2.5 Desire HD'nin Türkiye CID kodu "HTC__M27"'yi program üzerindeki boşluğa girin.

    2.6 Diğer operatör ya da ülkelerin CID kodlarını öğrenmek için buraya tıklayın.

    2.7 Program üzerindeki "Do it!" butonuna basın ve işlemlerin sona ermesini bekleyin.

    2.8 Artık cihazınız servise gitmeye hazır!

    Sorularınızı lütfen konuda dile getiriniz. Lütfen özel mesaj yollamayınız. Benzer sorunla karşılaşan arkadaşlara yardımcı olmak için lütfen konuya mesaj yazınız.

    İlk anlatımın detaylı ******* *****sunu aşağıdan izleyebilirsiniz.

    Konu Bilal Akgunduz tarafından (14.Mayıs.2011 Saat 22:25 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    09.Mayıs.2011
    Mesajlar
    6
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    S-OFF işlemine başladığımda tel ile HTC sync bağlantısı kopuyor ve connection error mesajı alıyorum ne yapmalıyım.

  3. #3
    Gold Üye® Bilal Akgunduz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24.Mart.2011
    Mesajlar
    10,171
    Ettiği Teşekkür
    328
    618 mesaja 2,390 teşekkür aldı
    Alıntı fkurtoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    S-OFF işlemine başladığımda tel ile HTC sync bağlantısı kopuyor ve connection error mesajı alıyorum ne yapmalıyım.
    HTC Sync programı yalnızca USB driverları için gerekli.

  4. #4
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    09.Mayıs.2011
    Mesajlar
    6
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Peki bu durumda hata mesajının nedeni ne olabilir.

  5. #5
    Gold Üye® Bilal Akgunduz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24.Mart.2011
    Mesajlar
    10,171
    Ettiği Teşekkür
    328
    618 mesaja 2,390 teşekkür aldı
    Alıntı fkurtoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki bu durumda hata mesajının nedeni ne olabilir.
    Sebebini bilmiyorum, fakat yükleme işlemlerini etkilememesi gerekir.

  6. #6
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    09.Mayıs.2011
    Mesajlar
    6
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Root olduğu halde S-OFF başlayınca bağlantı kesiliyor. ve superuser uygulaması beklenmeyen bir hata ile karşılaştı kapatılacak mesajı alıyorum. Hatanın çözümü için ne yapılması gerektiği konusunda yardımcı olabilirmisiniz?

  7. #7
    Gold Üye® Bilal Akgunduz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24.Mart.2011
    Mesajlar
    10,171
    Ettiği Teşekkür
    328
    618 mesaja 2,390 teşekkür aldı
    Alıntı fkurtoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Root olduğu halde S-OFF başlayınca bağlantı kesiliyor. ve superuser uygulaması beklenmeyen bir hata ile karşılaştı kapatılacak mesajı alıyorum. Hatanın çözümü için ne yapılması gerektiği konusunda yardımcı olabilirmisiniz?
    Kusura bakmayın, bir hususta sizleri uyarmayı unuttum. Firmware versiyonunuzun 1.72.405.3 ve üstü olmaması gerekiyor. Yani en az 1.32.405.6 olması gerekiyor. Bu sebepten ötürü hata almış olabilirsiniz.

  8. #8
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    09.Mayıs.2011
    Mesajlar
    6
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    sanırım bu durumda bizim problemin çözümü için başka bir yol bulmak lazım.

  9. #9
    Gold Üye® Bilal Akgunduz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24.Mart.2011
    Mesajlar
    10,171
    Ettiği Teşekkür
    328
    618 mesaja 2,390 teşekkür aldı
    Alıntı fkurtoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sanırım bu durumda bizim problemin çözümü için başka bir yol bulmak lazım.
    Yazıya ekledim. Downgrade yapıp işlemleri uygulayacaksınız.

  10. #10
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    09.Mayıs.2011
    Mesajlar
    6
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Downgrade için linkleri denedim ama sanırım ölü..

Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 123 ... SonuncuSonuncu

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
yayın hakları
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.

Sitenin adı bildirilerek, ve yazıya link verilerek alıntı yapılabilir. Alıntı yapılan yazının altında, belirgin bir şekilde kaynak olarak “Andronova Forum” ve yazının kendi bağlantı linkinin yer alması gerekmektedir. Herhangi bir yazının izinsiz tamamen veya kısmen kopyalanması durumunda hukuki işlem yapılacaktır. Müşteri hizmetleri 2018

Reklam Gizlilik Politikası
Bizi Takip Edin