Toplam 3 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 3 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Android (Avea) MMS sorunu...

  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    12.Mayıs.2011
    Mesajlar
    2
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    Unhappy Android (Avea) MMS sorunu...

    Merhabalar,
    Elimde iki adet Android'li telefon var (Samsung Galaxy Ace (GT-S5830) ve Galaxy Gio (GT-S5660)). Her telefonda da Avea hat takılı. Ancak her iki telefondan da, bırakın MMS göndermeyi, MMS alamıyorum bile.
    İnternetteki yönlendirmeleri denedim, ki hepsi birbirinin kopyası; Avea'dan yapılandırma mesajını denedim; APN yapılandırmasıyla ilgili bazı uygulamaları da denedim (Türk yapımı olan hattımı dahi tanımadı!) ama işin içinden bir türlü çıkamadım.

    İlginiz için şimdiden teşekkürler...

  2. #2

    Deneyimli Üye
    alikasimoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.Mart.2011
    Nereden
    Sakarya
    Mesajlar
    665
    Ettiği Teşekkür
    407
    219 mesaja 682 teşekkür aldı
    Android cihazınızda ilk olarak Settings -> Wireless & Networks -> Mobile networks -> Access Point Names bölümüne gelin ve Menü tuşuna basıp, New APN seçeneğine basarak yeni APN adresini aşağıdaki operatör bilgilerine göre ekleyin.

    Name: Avea internet
    APN: internet
    APN type: default

    İnternet APN ayarlarınızı Menü tuşuna basarak açılan menüden Save’e tıklayarak kaydedin. Internet’e bağlanmak için APN ayarlarını girdikten sonra yapmamız gereken ise bir tane de MMS için APN tanımı yapmak. Tekrar aynı adımları uygulayarak New APN seçeneğine basın ve MMS ayarlarını aşağıdaki gibi girin.

    Name: Avea-MMS
    APN: mms
    MMCS: http://mms.avea.com.tr/servlets/mms
    MMS Proxy: 213.161.151.201
    MMS Port: 8080
    APN type: mms
    Saygımlarımla, Ali Kasımoğlu

  3. #3
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    12.Mayıs.2011
    Mesajlar
    2
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Cevabınız için teşekkür ederim; İnternette yer alan ayarlar da sizin yazdıklarınızla örtüşüyor ama yine de sıfırdan ayarları yaptım. Ancak APN Type olarak isimlendirdiğiniz yerdeki APN Türü ayarlarında "varsayılan" yok; Eğer ayarlamazsam "Ayarlı Değil" yazısı var; Ayarlamak istersem de, Internet+MMS+DUN, Internet+DUN, Internet+MMS, Internet, MMS ve DUN seçenekleri var. Ben MMS seçeneğini seçerek kayıt ettim. İkinci adımdakileri tarifleri uyguladım ama yine de *****emedim. Hattâ sizin yazınızda belirtilmeyen ancak internetteki yazılarda hem de Avea'dan gelen yapılandırma mesajında belirtilen "kullanıcı adı" ve "şifre" bölümlerine "mms" yazarak yine denedim, yine olmadı!

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
yayın hakları
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.

Sitenin adı bildirilerek, ve yazıya link verilerek alıntı yapılabilir. Alıntı yapılan yazının altında, belirgin bir şekilde kaynak olarak “Andronova Forum” ve yazının kendi bağlantı linkinin yer alması gerekmektedir. Herhangi bir yazının izinsiz tamamen veya kısmen kopyalanması durumunda hukuki işlem yapılacaktır. Müşteri hizmetleri 2018

Reklam Gizlilik Politikası
Bizi Takip Edin