Sayfa 39 Toplam 73 Sayfadan BirinciBirinci ... 29373839404149 ... SonuncuSonuncu
Toplam 721 adet sonuctan sayfa basi 381 ile 390 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: [MODEM Ağda Kayıtlı Değil (Şebeke Hatası) Çözüm 4.1 - 4.2 - 4.3 / 12.11.2013

  1. #381
    Aktif Üye lokenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.Ağustos.2012
    Nereden
    nereye
    Mesajlar
    148
    Ettiği Teşekkür
    17
    17 mesaja 19 teşekkür aldı
    Alıntı bigadicking Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dene yanıl yöntemini kullan kardeşim hat alamazsan tekrar eski kernele dönersin
    orası olede 300 tane uygulama yuklü yeniden rom kurmak uygulamalar vss 2 saatimi alıyor

  2. #382
    Yeni Üye ferhatt_54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Ekim.2012
    Nereden
    Türkiye/İstanbul
    Mesajlar
    89
    Ettiği Teşekkür
    13
    17 mesaja 18 teşekkür aldı
    Alıntı lokenk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam aslında uyanma sıkıntısı zaten gecti benim sormak istedigim zuluman patch li kernel kullanıyodum ve modem bu kernel e i9300_LiteGX-KERNEL_v2.1.1 gecsem sıkıntı olurmu acaba ? sizin cihaz clon imei mi artı ?
    öncelikle belirtmek isterim modeme herhangibir etkisi olmuyor yani şebekenize bi etkisi yok kernelin ama ilk seferde patchlı modemi klon cihazda yüklemek için kullanıyoruz kerneli bence bugün çok denedim ve testlerimin sonucu bu var olan yüklemiş olduğunuz modeme etkisi kesinlikle olmuyor kormayın benim cihaz (klone cihaz)kesinlikle EFS yedeğinizi bulundurun mutlaka yüklemesini bilmeyen sorun yaşayabilir sorumluluk yükleyen***** herzaman i9300_LiteGX-KERNEL_v2.1.1 bu kernele rom kurmadan geç sorun olmaz bu romuda denedim sorun yok sadece kurmadan once wipe yap sonrasında kerneli kur tekrar wipe yap okadar sorun olmaz bendede yuklu uygulamalar var kernel yüklememde sıkıntı yaratmıyor hatta bu son önerdiğim kernelde donanım ayarları ıle rahatlıkla oynayabiliyosun özelliklede cpu 1400 den 1600 sabitleyebiliyosunuz telefon adeta uçuyo antutu bancmarkta denedim 20220 çıktı performansı nese denemeye değer kerneller iyi yapanların tekrar tekrar ellerine sağlık güzel çalışma.
    Konu ferhatt_54 tarafından (17.Kasım.2013 Saat 23:18 ) değiştirilmiştir.

  3. ferhatt_54 üyemize teşekkür edenler:

    lokenk (17.Kasım.2013)

  4. #383
    Yeni Üye ferhatt_54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Ekim.2012
    Nereden
    Türkiye/İstanbul
    Mesajlar
    89
    Ettiği Teşekkür
    13
    17 mesaja 18 teşekkür aldı
    Alıntı lokenk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orası olede 300 tane uygulama yuklü yeniden rom kurmak uygulamalar vss 2 saatimi alıyor
    rom kurmadan kernel yükleyebilirsin uygulamalarına bi etkisi olmuyor denedim fakat sen işini garantiye all kies ile backup al neolur ne olmaz
    ayrıca dediğim gibi kernellerden iyi olanı 2.0.4 olanı bence kullanıyorum gayet başarılı özellikle donanım ayarları ıle oynamana izin vermesi çok hoşuma gitti cpu frekansını 1400 ten 1600 a çıkardığında tel uçuyo

  5. #384
    Yeni Üye ferhatt_54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Ekim.2012
    Nereden
    Türkiye/İstanbul
    Mesajlar
    89
    Ettiği Teşekkür
    13
    17 mesaja 18 teşekkür aldı
    Alıntı bigadicking Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dene yanıl yöntemini kullan kardeşim hat alamazsan tekrar eski kernele dönersin
    modeme bir etkisi yok denedim benimde telefonum klon s3 kernel değişiminde sorun olmyor konu ile ilgili arkadaşlar mutlaka ve mutlaka efs yedeğini alsınlar ben 4.3 geçmeden önceki 4.1.2 rom da almıştım 4.3 geçerken sorun yaşamadım ime gitti efs yedeğimle halletim yani yeni roma geçen arkadaşlara tekrardan belirtiyim efs yedeğini mutlaka alsınlar..

  6. #385
    Aktif Üye lokenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.Ağustos.2012
    Nereden
    nereye
    Mesajlar
    148
    Ettiği Teşekkür
    17
    17 mesaja 19 teşekkür aldı
    litegx 2.1.1 kernelle root yetkisi alamiyorum bir turlü

  7. #386
    Yeni Üye ferhatt_54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Ekim.2012
    Nereden
    Türkiye/İstanbul
    Mesajlar
    89
    Ettiği Teşekkür
    13
    17 mesaja 18 teşekkür aldı
    Alıntı lokenk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    litegx 2.1.1 kernelle root yetkisi alamiyorum bir turlü
    hocam root olayını bu verdiğim linkteki https://hotfile.com/dl/255501669/f70...v1.65.zip.html update patch ile halledebilirsin rececory modda manuel olarak yükle rootta sıkıntı olmuyor kendim yaptım

  8. #387
    Yeni Üye kocm42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15.Kasım.2011
    Mesajlar
    39
    Ettiği Teşekkür
    6
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    0049 olan galaxy s3 oldu imeide geldi eyvallah hocam

  9. #388
    Aktif Üye minur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14.Aralık.2011
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    225
    Ettiği Teşekkür
    42
    35 mesaja 57 teşekkür aldı
    dostum merhaba,iyi şeyler bulmuşsun tebrikler.
    bende de s3 klon var,zulumanın kerneli, ve modem dosyası mevcut.4.3ü kurduktan sonra sırasıyla kernel ve modemi flashlıyoruz dimi?
    bizde yanlış olmaz,olmuşsa da yanlışlıkla olmuştur


    LG D855-G3

  10. #389
    Yeni Üye ferhatt_54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Ekim.2012
    Nereden
    Türkiye/İstanbul
    Mesajlar
    89
    Ettiği Teşekkür
    13
    17 mesaja 18 teşekkür aldı
    Alıntı minur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dostum merhaba,iyi şeyler bulmuşsun tebrikler.
    bende de s3 klon var,zulumanın kerneli, ve modem dosyası mevcut.4.3ü kurduktan sonra sırasıyla kernel ve modemi flashlıyoruz dimi?

    aynen öncelikle rom temizden kuralım sonrasında kerneli yüklemeden önce wipe yapalım sonrasında kerneli yükleyelim tekrar wipe yapalım son olarakta zulumanın modem patch nı yükledikten sonra son kez wipe yapalım ve 4.3 sorunsuz hayırlı olsun bu işlemi yapan kişi mutlaka KLON CİHAZDA uygulamalı zaten klon olmayan telefonda sıkıtı olmayacağını düşünüyorum güncellemede fakat yazılım işleri yapılacağı zaman mutlaka EFS yedeğinin olması olası imei silinmesi ve kayıbını engeller yedek mutlaka alınsın..
    Konu ferhatt_54 tarafından (18.Kasım.2013 Saat 20:17 ) değiştirilmiştir.

  11. #390
    Aktif Üye minur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14.Aralık.2011
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    225
    Ettiği Teşekkür
    42
    35 mesaja 57 teşekkür aldı
    Modem cwm ile flashliyoruz ?cihaz klon evet

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    bizde yanlış olmaz,olmuşsa da yanlışlıkla olmuştur


    LG D855-G3

Sayfa 39 Toplam 73 Sayfadan BirinciBirinci ... 29373839404149 ... SonuncuSonuncu

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
yayın hakları
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.

Sitenin adı bildirilerek, ve yazıya link verilerek alıntı yapılabilir. Alıntı yapılan yazının altında, belirgin bir şekilde kaynak olarak “Andronova Forum” ve yazının kendi bağlantı linkinin yer alması gerekmektedir. Herhangi bir yazının izinsiz tamamen veya kısmen kopyalanması durumunda hukuki işlem yapılacaktır. Müşteri hizmetleri 2018

Reklam Gizlilik Politikası
Bizi Takip Edin